bismillah

Wednesday, October 6

SANAH HILWAH TO MY HUBBY

 6 Oktober 2010 hari lahir my hubby...
Alhamdulillah.... terima kasih Ya Allah atas pemberian nikmat umur pada kami...
...Post ni agak terlewat sebenarnya :)..
Khamis malam after Isyak ke Rimba Klasiik di bangi...jalan jalan cari santapan(edit sikit :)....).....
gambar di bawah tapi ada yg upload dari web enveuus.com ....camera klasik la so gambar pun klasik
......Rimba klasik ni tempat agak strategik..x jauh dgn petronas.... menu-menu makan malam tu x snap gambar memandangkan hampir 1 jam tunggu bila remind baru order datang..so mood pun dah bertukar ....x begitu gairah nk makan mcm masa mula2 datang.....itu la fitrah kita manusia yg lemah ni kan...
.heeerm...rasanya anda mesti pernah mengalami situasi seperti ini.....
apa pun Alhamdulillah setelah merasai santapan yang diorder sekian 'lama'...

Doa Selamat....

Dari Surah Al-Imran

“Wahai Tuhan Kami, janganlah Engkau membalik-balikkan hati kami setelah Engkau memberi petunjuk kepada kami dan berikanlah kepada kami RahmatMu. Sesungguhnya, Engkaulah Tuhan Yang Maha Pemberi.” (A-li’ Imraan: 8)

“Wahai Tuham kami! Tidaklah Engkau menjadikan benda-benda ini dengan sia-sia, Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari azab neraka. Wahai Tuhan kami! Sebenarnya sesiapa yang Engkau masukkan ke dalam Neraka maka sesungguhnya Engkau telah menghinakannya, dan orang-orang yang zalim itu tidak akan beroleh seorang penolong pun.” (A-li’ Imraan: 191:192)

“Wahai Tuhan kami! Sesungguhnya kami telah mendengar seorang Penyeru (Rasul) yang menyeru kepada iman, katanya: ‘Berimanlah kamu kepada Tuhan kamu’, maka kami pun beriman. Wahai Tuhan kami, ampunkanlah dosa-dosa kami, dan hapuskan daripada kami kesalahan-kesalahan kami, dan matikanlah kami bersama orang-orang yang berbakti.” (A-li’ Imraan: 193)

“Wahai Tuhan kami! Berikanlah kepada kami pahala yang telah Engkau janjikan kepada kami melalui Rasul-Rasul-Mu, dan janganlah Engkau hinakan kami pada hari kiamat; sesungguhnya Engkau tidak memungkiri janji.” (A-li’-Imraan:194) 
 




 

0 sweet comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com